Alla inlägg den 18 januari 2009

Av tina - 18 januari 2009 11:27

Måste ju säga att det blivigt ett jäkla tillhåll här i ljungaverk. För kunnde man säga att det var bra att bo här...lugnt och skönt för ungarna att växa upp. Jo men visst va!!! Bara en massa knark och skit här nu för tiden...snuten ränner här jämt. Nån jävla klottrare har härjat i källarn och nu i dag så blev grannen bestulen på sina kläder då hon hade tvättid. Men hallå, vem fan öppnar tvättmaskinerna och snor med sig blöt tvätt då?

Jag hoppas att ni han se vem det var.

Av tina - 18 januari 2009 11:11

Så skönt med lite varmare väder igen...under tio=skönt.


I går var vi till stora staden och såg film. Det blev som vi hoppats på Wallander. Filmen var bra, väl värd att se. Men jag hade en aning höga förväntningar, så den var inte så bra som jag trott.

Krister Henriksson i all ära, han är en bra skådespelare, men jag gillar Lassgård bättre, så han saknar jag.


Man kan inte gå på bio utan att även göra ett besök på china...mums!

Jag åt som vanligt fyra små rätter...är för feg för att testa något nytt...

är rädd att jag ska bli besviken. Teisan åt friterad bläckfisk. Den rätten tycker jag är lite tråkig och rätt smaklös, men tejsan gillar den och det är ju hon som ska bli nöjd. Stora H och lilla h åt soppa till förrätt, och sedan biff med lök och fiterad kyckling. Inte att förglömma...friterad banan med glass.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards