Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

tvättstugetjuv

Av tina - 18 januari 2009 11:27

Måste ju säga att det blivigt ett jäkla tillhåll här i ljungaverk. För kunnde man säga att det var bra att bo här...lugnt och skönt för ungarna att växa upp. Jo men visst va!!! Bara en massa knark och skit här nu för tiden...snuten ränner här jämt. Nån jävla klottrare har härjat i källarn och nu i dag så blev grannen bestulen på sina kläder då hon hade tvättid. Men hallå, vem fan öppnar tvättmaskinerna och snor med sig blöt tvätt då?

Jag hoppas att ni han se vem det var.

 
 
Ingen bild

Anita

18 januari 2009 21:30

Jadu...kräksjuka...bajsigt värre just nu på jobbet men tycker dom är bra på det *till vardags* oxå..;-)

Men hallå!Stjäl dom tvätten, då törs man ju inte bege sig till den tvättstugan, hoppas som sagt att dom är sedda!!

 
Lizzen

Lizzen

18 januari 2009 22:43

Ja tänk villka idioter det finns asså, men det är väl nån sjuk jävel som tänder på att sno nytvättade trosor eller nått sånt....USCH!
Hoppas tråden kom till användning, och Jolina har surrat flera flera gånger om att hon ska rida på den där shettisen som Åsa hade, meeeeen det har liksom inte blivit av.Har Åsa kvar den?Kanske man ska ta sig i kragen å infria dotras vilja?Och jag håller med dig,kärleken till barnen går absolut inte att beskriva, den är så stor och stark!

http://www.alpackorna.se

 
Ingen bild

Elin

19 januari 2009 19:05

Var bion bra? Maten god? Och ja, jag tänker fotsätta tjura lite till. :D

 
Linnea

Linnea

19 januari 2009 22:23

TACK!! Ja jag tror texten kommer göra susen!
Kul att tvätta i den tvättstugan då... :S

Stor kram!

http://www.linneasekgkurva.blogg.se

 
Lizzen

Lizzen

22 januari 2009 19:05

Synd med hästen men det kommer fler tillfällen i livet ska du se!Och här hos oss är man alltid välkommen, det är bara att dyka in!

http://www.alpackorna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tina - 25 mars 2010 19:10

Hej nu verkar jag vara tillbaka här igen (skriver tei). Eftersom "jag" tina svensson är för lat för att sätta sej här och skriva själv, Eller äre kanske så att tei sitter här framför dum burken hela dagarna och ger efrån sig ett aggresivt ljud så...

Av tina - 7 juni 2009 00:19

Ha ha...då testar jag med en ny blogg igen då. Den finns här: http://finnsta.blogspot.com/ ...

Av tina - 6 maj 2009 10:11

Som ni redan märkt så har jag slutat blogga, men bilder finns att se här: http://www.pixbox.se/usr_show_id104630_page0_order1.html     ...

Av tina - 30 januari 2009 16:41

Fick en utmärkelse av anita, och till den ska man skriva 5 saker som man inte klarar sig utan.   Här kommer mina 5:   Min dotter teisan. Mamma. Choklad. Kaffe. Internetbanken.   Jag skickar vidare till: Pernilla Elin Åsa   ...

Av tina - 30 januari 2009 12:14

Det går lite trögt med uppdatering. Jobbar mycket, är kär och upptagen, men uppdatering kommer snart.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards