Alla inlägg under februari 2008

Av tina - 3 februari 2008 15:24


Stackars Casper...tråkigt för han att behöva komma då vi alla varit så sjuka.

Fast egentligen så tror jag inte att det gått så stor nöd på han.


Igår så hade vi så himla roligt åt han....jädrar vilken fantasi han har.

Tei, Tony och jag låg nerbäddad i soffan och Casper sprang runt och lekte doktor. Han sa att han hette dr Handen....å vart fick han det i från då??? Han drog på sig simglasögon och hörselskydd..*s*..och pysslade om oss.

Han kommer med såna lustiga utlägg...som i fredags då tony frågade om han hade ont i ögonen, eftersom han blinkade så mycket. -Ja, fåglarna har hackat mig i ögonen...sa han då.

Av tina - 3 februari 2008 15:19


Tycker en aning synd om hästen som inte har fått gjort nästan någonting sedan hon kom. Men vi har faktiskt inte orkat. Tei är fortfarande sjuk, fast jag känner mig lite bättre. Visserligen kännde jag mig bättre för någon dag sedan också, men då tog febern om.

Här är i alla fall en bild på Ronja.

Av tina - 1 februari 2008 10:17


Dagen inna vi hämtade hästen så blev Tei sjuk, feber och hosta. Febern satt väl i ca fem dagar. Nu har hennes feber försvunnit, men hostan finns kvar. Så blev det min tur att bli sjuk då. Fast jag hade bara feber i en dag, tack och lov. Men hostar gör jag som en tok.


Allt går bra med hästen, synd bara att hon inte fått så mycket till motion nu då vi varit sjuka...det blir väl bättre.

Tei är nere och värmer på pärbullar nu....ropar hela tiden. Ja det kan hon gott göra, så får hon känna på sin egen medicin...*s*...är väl bäst att jag går ner då.


Ska snart lägga ut några bilder på Ronja.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards