Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

pyssel och magsjuka...

Av tina - 12 januari 2009 22:03

Jag har ju varit hemma från jobbet nu i två dagar

och det känns inte alls någe bra.

I lördags då jag jobbade till 20:30 så började en otäck bubblande

känsla i magen på eftermiddagen.

Jag åt frukt eftersom jag trodde att jag var hungrig,

och det hjälpte för stunden.

Väl hemma under natten så var jag alls inget bra i magen...

usch, aldrig kul med magsjuka, men ändå tycker jag att jag klarade mig

rätt bra...var en lindrig magsjuka tycker jag.

I dag söndag så har jag kännt mig himla hängig...kanske jag hade feber...

har sovit och fryst mest hela dagen.


Jo, igår på kvällen var jag ju rätt pigg...

orkade till och med dejta lite grann...ha ha!


I kväll var Elin här, så det blev till att pyssla lite...det  är kul.

Tei vill att vi ska köpa pärlor så nu ska vi till stan nåt framöver och inhadla lite krims krams på panduro.


Ekka och jag var ute med hundarna i kväll, hon berättade att hon pratat med komun om konverteringen...fy fan vad dom föröker slingra sig.

Ska bli riktigt spännande att få veta hur dom ska slingra sig denna gång.

Hejja Ekka!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tina - 25 mars 2010 19:10

Hej nu verkar jag vara tillbaka här igen (skriver tei). Eftersom "jag" tina svensson är för lat för att sätta sej här och skriva själv, Eller äre kanske så att tei sitter här framför dum burken hela dagarna och ger efrån sig ett aggresivt ljud så...

Av tina - 7 juni 2009 00:19

Ha ha...då testar jag med en ny blogg igen då. Den finns här: http://finnsta.blogspot.com/ ...

Av tina - 6 maj 2009 10:11

Som ni redan märkt så har jag slutat blogga, men bilder finns att se här: http://www.pixbox.se/usr_show_id104630_page0_order1.html     ...

Av tina - 30 januari 2009 16:41

Fick en utmärkelse av anita, och till den ska man skriva 5 saker som man inte klarar sig utan.   Här kommer mina 5:   Min dotter teisan. Mamma. Choklad. Kaffe. Internetbanken.   Jag skickar vidare till: Pernilla Elin Åsa   ...

Av tina - 30 januari 2009 12:14

Det går lite trögt med uppdatering. Jobbar mycket, är kär och upptagen, men uppdatering kommer snart.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards