Alla inlägg under december 2007

Av tina - 31 december 2007 12:38

Så idag är det nyårsafton då....å jag är deppad och känner mig blåst!

Tei har åkt till sin papps för att fira nyår...säkert kul, Pontus, Catrin och lilla tony ska också fira in det nya året där.

 Stortony och jag ska nog sitta hemma och uggla med sigge. Titta på tv, äta räkor och skjuta raketer.

 Jo jag känner mig jävligt blåst...brukar handla på tradera och det har aldrig varit några problem. Har ju läst i tidningen massor av gånger att folk blir lurade...men sånt händer inte mig, å nej!

Men banne mig så tror jag att jag blivigt lurad nu.

Lade bud på en telefon...satt vid datorn och följde auktionen för att vara säker på att jag skulle vinna den....åh, jag vann!

Betalade glatt in pengarna på payson, men nu är det ju så att jag får inte tag i grabben som sålde den...fan.

Försöker ringa till han, men självklart så finns det ingen abonent på nummret. Kollar adressen...å då stämmer inte den heller.

Bara att inse...jag är blåst!


Nu ska jag dricka kaffe o sura ett tag...får väl se om kvällen blir lite roligare.


Måste bara lägga in denna gulliga bild då castor fyllde ett år.



Av tina - 30 december 2007 09:35

Nej inte hänger man med i utvecklingen....

En gång i tiden hade jag en hemsida, den var så fin tyckte jag.

Jag skötte om den som ett litet barn...var in och tittade och ändrade o duttade med den lite då och då.

På den tiden hade de flesta hemsidor med glittriga och glansiga bakgrunder, roliga historier och en massa dikter.

Det var Åsa som hjälpte mig i början, men efter ett tag var man ganska haj på att fixa med koder och taggar.

Hur som hellst så tappade jag intresset för hemsidan...den föll liksom ur tiden.


Nu några år efter alla andra så tänker jag försöka mig på att blogga.


Ha det gott!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards