Alla inlägg den 12 januari 2009

Av tina - 12 januari 2009 23:28

Oj...tänk att man lyssnat till den gruppen...en hel del galna låtar...*s*

Vill inte gå och lägga mig, men måste för att orka med morgondagens kunder. Tjing och go natt!















































































Av tina - 12 januari 2009 22:03

Jag har ju varit hemma från jobbet nu i två dagar

och det känns inte alls någe bra.

I lördags då jag jobbade till 20:30 så började en otäck bubblande

känsla i magen på eftermiddagen.

Jag åt frukt eftersom jag trodde att jag var hungrig,

och det hjälpte för stunden.

Väl hemma under natten så var jag alls inget bra i magen...

usch, aldrig kul med magsjuka, men ändå tycker jag att jag klarade mig

rätt bra...var en lindrig magsjuka tycker jag.

I dag söndag så har jag kännt mig himla hängig...kanske jag hade feber...

har sovit och fryst mest hela dagen.


Jo, igår på kvällen var jag ju rätt pigg...

orkade till och med dejta lite grann...ha ha!


I kväll var Elin här, så det blev till att pyssla lite...det  är kul.

Tei vill att vi ska köpa pärlor så nu ska vi till stan nåt framöver och inhadla lite krims krams på panduro.


Ekka och jag var ute med hundarna i kväll, hon berättade att hon pratat med komun om konverteringen...fy fan vad dom föröker slingra sig.

Ska bli riktigt spännande att få veta hur dom ska slingra sig denna gång.

Hejja Ekka!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards