Direktlänk till inlägg 7 januari 2008

måndag

Av tina - 7 januari 2008 14:39

Då var arbetshelgen över för denna gång då. Jag har jobbat mina tre nätter, är slut och matt i kroppen.

Försökte mig på att sova på förmiddagen, men är det inte typiskt att telefonen ringer varje gång man håller på att falla in i drömmarnas värld. Vill inte stänga av telefonerna heller…kaaan ju va något viktigt.

När jag hörde Lilltony svänga upp på gården med stortraktorn så gav jag upp…klädde på mig och Sigge för att gå ut till Tony….Men dra mig, då hade han farit igen. Nåja, jag tog en promenad med Sigge i alla fall.

När vi gick förbi hos grannen så stannade vi för att prata lite med Dino…såå fin. Vi stog nedanför balkongen och han sticker ut trynet.


 
 
Åsa

Åsa

7 januari 2008 14:43

Men...min Lill-Dino då:(
saknar ju honom!
Men vad gööör han?!:)

http://www.serious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tina - 25 mars 2010 19:10

Hej nu verkar jag vara tillbaka här igen (skriver tei). Eftersom "jag" tina svensson är för lat för att sätta sej här och skriva själv, Eller äre kanske så att tei sitter här framför dum burken hela dagarna och ger efrån sig ett aggresivt ljud så...

Av tina - 7 juni 2009 00:19

Ha ha...då testar jag med en ny blogg igen då. Den finns här: http://finnsta.blogspot.com/ ...

Av tina - 6 maj 2009 10:11

Som ni redan märkt så har jag slutat blogga, men bilder finns att se här: http://www.pixbox.se/usr_show_id104630_page0_order1.html     ...

Av tina - 30 januari 2009 16:41

Fick en utmärkelse av anita, och till den ska man skriva 5 saker som man inte klarar sig utan.   Här kommer mina 5:   Min dotter teisan. Mamma. Choklad. Kaffe. Internetbanken.   Jag skickar vidare till: Pernilla Elin Åsa   ...

Av tina - 30 januari 2009 12:14

Det går lite trögt med uppdatering. Jobbar mycket, är kär och upptagen, men uppdatering kommer snart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards