Direktlänk till inlägg 4 januari 2008

natten...

Av tina - 4 januari 2008 09:43

 Åsa! Vad kul att du också börjar blogga, love you.


Vaknar med dunkandes huvudvärk...inte så konstigt med tanke på hur natten varit. Tony var ute och plogade och Tei satt uppe vid datorn.

Jag passade på att lägga mig i skaplig tid...somnade in gott till min "sluta röka" bok som jag fått låna utav Karin. Jättebra bok.


Vaknar med ett ryck av att Sigge som ligger bredvid mig i sängen börjar tokskälla...åh, det var bara Tei som kommer ner från övervåningen.

Somnar om igen med en suck.


Vaknar återigen med ett ryck...jaha, då var det bara Tony som kommer upp från källaren. Han lägger sig i soffan eftersom han ska fara om två timmar igen. Jag somnar om igen.


Vaknar återigen med ett ryck...vad är det nu då!...Jon, det var odågan Jon som kom...den tiden! Dags att ta ett svärmor/svärson snack kanske.


Är det lönt att somna om?

Sigge somnar i alla fall om.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tina - 25 mars 2010 19:10

Hej nu verkar jag vara tillbaka här igen (skriver tei). Eftersom "jag" tina svensson är för lat för att sätta sej här och skriva själv, Eller äre kanske så att tei sitter här framför dum burken hela dagarna och ger efrån sig ett aggresivt ljud så...

Av tina - 7 juni 2009 00:19

Ha ha...då testar jag med en ny blogg igen då. Den finns här: http://finnsta.blogspot.com/ ...

Av tina - 6 maj 2009 10:11

Som ni redan märkt så har jag slutat blogga, men bilder finns att se här: http://www.pixbox.se/usr_show_id104630_page0_order1.html     ...

Av tina - 30 januari 2009 16:41

Fick en utmärkelse av anita, och till den ska man skriva 5 saker som man inte klarar sig utan.   Här kommer mina 5:   Min dotter teisan. Mamma. Choklad. Kaffe. Internetbanken.   Jag skickar vidare till: Pernilla Elin Åsa   ...

Av tina - 30 januari 2009 12:14

Det går lite trögt med uppdatering. Jobbar mycket, är kär och upptagen, men uppdatering kommer snart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards