Direktlänk till inlägg 1 januari 2008

nytt år...

Av tina - 1 januari 2008 12:46

Så har det nya året kommit då....dagen har börjat bra. Har bara rökt en enda cigg i dag. Tony och jag har lovat att vi ska sluta röka och snusa.

Men jag är ju så himla sugen på att gå ut och röka nu...känner mig så ledsen och ynklig...min kompis vid namn cigg och jag håller på att gå skilda vägar!


Fast det är ett bra tillfälle att sluta röka på, för nu får vi ju inte ens röka på arbetstid...fast jag kan ju säga det, att OM jag inte lyckas sluta så kommar jag i alla fall att röka på arbetstid. Vi som jobbar som pers ass har ju inga raster, så då får vi heller inte gå ut och ta ett bloss.....Vem fan har kommit på denna idiotiska ide? Ja jag kan ju hålla med om att det inte är bra att röka, men det är väl upp till var och en om man nu gör det....


Nej nu har jag inte tid att skriva mera...ska snart till jobbet!


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Så här på kvällskvisten så kan bekräfta att Tony har inte tagit någon snus i dag....Men jag, ja jag har rökt fem cigg i dag. Jag kunnde inte motstå frestelsen, men det är i alla fall en klar förbättring mot att annars ha rökt femton på en dag.


Min nyårsbukett från Tony.



 
 
Åsa

Åsa

3 januari 2008 20:01

Hej min kära vän..:)
tog o fixade en jag med;)
Kan väl bli roligt så där ibland!

http://serious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tina - 25 mars 2010 19:10

Hej nu verkar jag vara tillbaka här igen (skriver tei). Eftersom "jag" tina svensson är för lat för att sätta sej här och skriva själv, Eller äre kanske så att tei sitter här framför dum burken hela dagarna och ger efrån sig ett aggresivt ljud så...

Av tina - 7 juni 2009 00:19

Ha ha...då testar jag med en ny blogg igen då. Den finns här: http://finnsta.blogspot.com/ ...

Av tina - 6 maj 2009 10:11

Som ni redan märkt så har jag slutat blogga, men bilder finns att se här: http://www.pixbox.se/usr_show_id104630_page0_order1.html     ...

Av tina - 30 januari 2009 16:41

Fick en utmärkelse av anita, och till den ska man skriva 5 saker som man inte klarar sig utan.   Här kommer mina 5:   Min dotter teisan. Mamma. Choklad. Kaffe. Internetbanken.   Jag skickar vidare till: Pernilla Elin Åsa   ...

Av tina - 30 januari 2009 12:14

Det går lite trögt med uppdatering. Jobbar mycket, är kär och upptagen, men uppdatering kommer snart.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards